Selver kogus Eesti haiglate toetuseks 388 420 krooni


Selver kogus Eesti haiglate toetuseks 388 420 krooni
Timo Tintse

Selver aitas "Koos on kergem” kampaania käigus koguda annetusi üheksale haiglale üle Eesti ja keskendus lasteosakondade abistamisele.

""Koos on kergem" kampaania toimus juba neljandat aastat ja oli seekord rekordiliselt edukas,” rääkis A-Selver AS juhataja Ain Taube. „Kogutud summa oli võrreldes eelmise aastaga poole suurem. Inimeste elatustase paraneb iga aastaga ja üha enam ollakse valmis ka teisi aitama. Heategevusest on saamas meie ühiskonna loomulik osa.”

Tänu Selveri laienemisele Tartusse, Valka ja Jõhvi osalesid seekord kampaanias esmakordselt Tartu ülikooli kliinikumi lastefond, Ida-Viru keskhaigla ja Valga haigla. Raha koguti veel Tallinna lastehaiglale, Lõuna-Eesti, Kuressaare, Pärnu, Rakvere ja Viljandi haiglatele.

„Enamus heategevuskampaanias osalenud haiglaid soovis annetust kasutada beebidele mõeldud aparaatide soetamiseks, näiteks kuvöösi või beebipesa jaoks,” rääkis Selveri turundusjuht Riina Ruus. „Esimesed kokkupuuted maailmaga peaksid olema eriti soojad ja turvalised. Sellepärast on väga südantsoojendav panustada just vastsündinute elu paremaks muutmisele. Kui lapsi ootab turvaline keskkond, siis on ka peredel suurem kindlus sünnitamise ees,” lisas Ruus.

Igas linnas koguti raha selle piirkonna haigla lasteosakonna jaoks.

Ootuspäraselt kogunesid suurimad summad Tallinnas – 191 825 krooni ja Tartus – 64 880 krooni, seejärel Pärnus – 30 890 krooni ja Rakveres – 24 295 krooni. „Inimestele on oluline teada ja tunnetada, kuhu nende annetatud raha läheb. Oluline on sealjuures ka kodulähedus. Sellised kampaaniad aitavad väärtustada just kohalikku elu ja oma kodukandis kasvavate laste tervist,” rääkis Ain Taube.

Heategevuskampaania ajal olid kõikides Selverites üleval korjanduskastid ning kassades väljas 10, 30 või 50 krooni väärtuses annetuskupongid, mis lisati kupongi esitamisel inimese ostusummale. Lisaks annetas Selver igalt ostult 10 senti haiglatele. Selveri heategevust toetas ka Unilever, jättes ära reklaamikampaania ja annetades selleks planeeritud 65 000 krooni Eesti Haiglatele.