"Tegelikult on praaki väga vähe ja tavaliselt avastatakse kvaliteedivead juba enne müüki. Selles osas ei eristu laadapäevad ega laadakaup muust ajast ja muust kaubast," selgitas Taube.

"Laadapäevad on pikkade traditsioonidega kampaania ja inimesed on sel ajal toimuvaga väga hästi kursis," märkis Taube. Pikemad järjekorrad ei muutunud seetõttu tema sõnul antireklaamiks.

"Inimesed, kes on tulnud häid pakkumisi vaatama, on nõus ka natuke ebamugavust taluma. Samas tuleb märkida seda, et Laadapäevade klient on pisut erinev meie igapäevakliendist ja nende seas on rohkesti selliseid inimesi, kellel on aega ka päevaajal kaupluses uudistamas käia – näiteks koduperenaised ja pensionärid."

Täpsemad eile lõppenud Selveri Laadapäevi puudutavad müügitulemused selguvad kolmapäeval.