Rukkipala järel saavutas Selveri teatel teise koha Selveri Pasteet ja kolmanda Selveri Kräsupeakook.
Kampaania ajal andis oma eelistusest teada rohkem kui 70 000 inimest. „Nii ulatuslik osavõtt näitab, et eestlased hindavad kodumaiseid tooteid ja tahavad Eesti tootjaid ka omalt poolt tunnustada,” rääkis A-Selver AS-i juhataja Ain Taube. „Oma tootevalikus rõhutab ja eelistab Selver võimalusel kodumaiseid tooteid ja tootjaid. Näiteks on Selveri Köögi tooted kõik kodumaisest toorainest ja ilma säilitusaineteta - see on ka kindlasti üheks Selveri Köögi toodete oluliseks menu põhjuseks.”
Parimad tooted valiti kampaania „Ela kaasa eestimaisele!” raames. Oma valiku sai märkida kassatšeki küljes olevale kupongile. „Tooted, mis kliendid parimateks kodumaisteks toodeteks valiti, on ühtlasi ka ühed populaarsemad Selveris,” rääkis A-Selver AS-i ostu- ja turundusdirektor Iivi Saar. „Näiteks on Rukkipala enimmüüdud koorikleib Selveris. Selveri Pasteet ja Kräsupeakook on aga olnud aastaid konkurentsitult Selveri Köögi hitt-tooted. Näiteks söödi eelmisel aastal üle poole miljoni karbitäie ehk 125 tonni Selveri Pasteeti.”
Kampaania kestis 8.-28. veebruarini ja toimus kõikides Selverites üle Eesti. ”Tahame eestimaise ketina kodumaiseid tooteid rohkem esile tõsta ja paremini eksponeerida. Kindlasti kasutame selleks ka küsitlusest saadud infot,” rääkis Iivi Saar.