"Eelmisel aastal ei jõudnud Selveri Köök niipalju toota kui oli nõudlust," ütles A-Selveri AS juhataja Ain Taube. "Eriti jõuliselt on kasvanud pagaritoodete müük, koguni 152%. Üheks Selveri Köögi toodete müügi kasvu põhjuseks on valmistoitude hea kvaliteet ja soodne hind, teiselt poolt mugavus. Veerandi võrra kasvanud peolauatoodete müük näitab, et kodusteks tähtpäevadeks eelistatakse üha enam osta valmistoite."

"Selveri toidukaupade müügitopis moodustasid valmistoidud ajavahemikul maist-oktoobrini 8% kogukäibest ning olid lahja alkoholi järel teisel kohal," sõnas A-Selveri ostu- ja turundusdirektor Iivi Saar. "Selveri keti kogukäibest oli Selveri Köögi toodangu osakaal 5%. Omatoodang on üks peamisi võimalusi jaekettidele teistest eristuda ning seetõttu oleme pannud sellele olulist rõhku."

Selveri Köögi juhataja Reet Rum ütles, et kõige suurema müügikäibega kuud on Selveri Köögi jaoks sellel aastal tegelikult alles ees. "Seepärast toob Selveri Köök välja uue jõulumenüü, kus on mitmeid traditsioonilisi jõuluroogi, nagu sült, seapraad sinepiga, praekapsas jne, kuid on ka täiesti uusi tooteid nagu Kadaka heeringas ja Toorjuustukook jõhvikatega," selgitas Rum. "Tahame just kiirel jõuluajal oma klientide aega säästa ja elu lihtsamaks muuta."

Selveri Köögi populaasemad kondiitritooted on Kärsupea kook ja Kass Arturi kook; valmistoitudest kartulisalat ja ahjukartul; magustoitudest on jõhvikamannavaht ja kihiline magustoit; peolauatoodetest võileivatort lihaga ja võileivatort kalaga.