Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ tegevjuht Ave Jürimäe rääkis, et Tartu Kaubamaja üüripindade vastu oli väga suur ja elav huvi, sest paljude firmade jaoks on see parim võimalus Lõuna-Eestis oma tegevust laiendada.

?Tartu Kaubamaja loogiline ülesehitus muudab keskuses orienteerumise külastajale lihtsaks ja meeldivaks. Esimese korruse promenaadi ümber koonduvad tuntud ilu- ja rõivakaubamärkide müügikohad. Teisel korrusel paiknevad meeste-, spordikaupade ja jalatsitega kauplejad. Kolmandale korrusele on koondatud kõik kodu, pere ja lastega seonduv,? selgitas Ave Jürimäe

?Suurem toitlustusala rajatakse kolmandale korrusele ja väiksem, kiirsöögi pakkumiseks kavandatud äripind alumisele korrusele, toidukaupluse vahetusse naabrusesse,? lausus Ave Jürimäe. ?Hoones on 3 pangakontorit, kindlustusteenus, reisibüroo, solaariumi- ja ilukeskus, kunstisalong jpm. Hoone alumistel korrustel on esimene siseparkla Tartus.?

Tallinna Kaubamaja AS-i juhatuse esimehe Raul Puuseppa sõnul toob Kaubamaja laienemine Tartusse uue moekaubanduse taseme. ?Suurendame oluliselt kaubavalikut, loome kaasaegse, mugava ja huvitava ostukeskkonna ning pakume lisaväärtusi täiendavate teenuste näol,? rääkis Raul Puusepp. Oodatuimad uuendused näiteks naistele mõeldud ilustuudio ning personaalse moenõustamise salongid meestele ja naistele, mis Tallinna Kaubamajas on klientide poolt väga hästi vastu võetud.?

Raul Puusepp lisas, et Kaubamaja ligi kolm korda suurem müügipind võimaldab lõunaeestlastele tuua tuntud kaubamärgid koju kätte. Sügisest on Tartus S?Oliver, Tintoretto, Mexx, Gerri Weber, Blend of America, Tom Tailor, Pierre Cardin, Treck&Travel, Ecco, Clinique, Biotherm, Lancome, Villeroy&Boch, Iittala jne.

Tartu Kaubamaja tuntumad ja suurematel üüripindadel tegutsevad kaubamärgid on veel Vero Moda, House, Terranova, Monton, Baltika, PTA, ISC, Suurtüki Kingaäri, Sportland , Spantal Sport, Euronix, Apollo Raamatud, Home 4 You, Chicco jt.