Rootsi päritolu elektroonikakaupluse ONOFF jõuline, juba skandaalseks muutunud turuvallutuskampaania on vastupidiselt ootustele jõudsalt kergitanud konkurentide käivet.

“Viimastel päevadel on meie kaupluste kassadesse tavalisest kolm korda rohkem raha sisse tulnud,” rääkis Tallinnas viie PlussMiinus Elektroonika kaubamärki kandva kaupluse tegevdirektor Jaan Koppel. Tema sõnul on kaupluse tavaline müük jäänud päevas 30 000 krooni piiresse, inimesi hullutav konkurent ONOFF on avamiskampaaniaga kergitanud käibe saja tuhande krooni lähistele.

“Inimesed mõtlevad, et elektroonika on igal pool tavalisest odavam,” selgitas Koppel.

“Kui ma ütleks, et me ei plaani sama, siis ma ehk valetaks,” kirjeldas Koppel PlussMiinus Elektroonika võimalikke plaane. “ONOFF-i sellises turuletulekus ei ole midagi taunimisväärset.”

Konkurendid pakuvad ONOFF-i kampaaniast tulenevaks päevaseks läbimüügiks kaks miljonit krooni. Igal tavalisel päeval oleks see 200 000 krooni.

ONOFF-i Eesti tegevdirektor Tuula Astikainen käibe avaldamisega nii aval ei ole. “Võin öelda vaid seda, et müük on olnud plaanitust edukam,” lausus ta. Astikaineni sõnul plaanib ONOFF korra kuus korraldada kampaaniaid, küll vähem mastaapseid. Selline tung oli tema jaoks üllatus.

Tarbijakaitseameti kinnitusel ei ole ONOFF seadust ning klientide huve rikkunud. “See kampaania ei tule meil ilmselt arutusele, inimeste enda käitumine muutus,” märkis ameti peaspetsialist Helen Allik.

ONOFF vahetas välja seni Big Elektroonika nime all tuntud keti.