"Laenu kasutaksime peamiste puhkuse sihtkohtadesse lendude taastamiseks. On selge, et ilma riigipoolse abita oleks see väga keeruline ja loodame positiivset otsust nagu näiteks Tallinki või Nordica puhul tehti. Meile antav laen aitaks omakorda tasapisi ka reisikorraldajaid tagasi jalgele," rääkis SmartLynx Airlines'i tegevjuht Žygimantas Surintas.

Lennufirma lennukipargis oli 2019. aastal 24 lennukit, käesoleval aastal plaaniti seda suurendada kümne võrra. Kriis keeras aga plaanid pea peale.

Kuigi selleks aastaks prognoosib lennufirma käibes suurt kukkumist, loodetakse esimesed tšarterreisid teha sel suvel ja esimesteks sihtpunktideks saavad olema kaks riiki, kus viirusesse nakatumiste arv on jäänud suhteliselt madalaks ja riigipiirid avati ühena esimestest.