Üks murelik lugeja kirjutas, et ostis Novatoursist paketireisi Bulgaariasse. Lend väljus Tallinnast täna varahommikul ja pidi maanduma kella üheksa paiku Burgases, selle asemel maandus aga Varna lennujaamas. Ta viitas südapäeva paiku, et nad ootasid ikka veel, mil nad sihtkohta sõidutatakse.

Novatoursi suhtekorraldusjuht Olev Riisberg selgitas, et tšarterlend maandus turvalisuse huvides Burgase lennujaama asemel Varna lennujaama, kuna Burgase läheduses oli äikesetorm. Hetkel vaadatakse üle lennuki tehniline seisukord.

"Reisijad, kes jõudsid Tallinnast Bulgaariasse, viiakse bussitransfeeridega hotellidesse. Golden Sandsi kuurortpiirkonnas peatuvad kliendid saavad Varna lennujaamast hotelli lühema sõiduajaga. Sunny Beachi piirkonnas peatuvatel klientidel pikeneb sõidu aeg ligi tunni võrra," lisas ta. "Me vabandame omalt poolt ootamatute ilmastikuoludest tekkinud ebamugavuse pärast! Oleme oma heade koostööpartneritega pidevalt ühenduses ja töötame selle nimel, et kõik osapooled hoolitseksid klientide eest parimal võimalikul viisil."

SmartLynxi kõneisik Snezana Tomic selgitas, et Varnas selgus, et lennuki sissetõmmatav telik sai viga ning enne parandusstööde lõppu lennuk õhku ei tõuse.

Ilmaolud ja antud lennuki remont tähendab aga seda, et viibivad mitmed teised lennud. Tallinna lennujaama kodulehelt nähtub, et kell 15.30 peaks õhku tõusma lennuk Varna suunas, aga on märgitud, et see hilineb. SmartLynxil on täna probleeme ka Bulgaariast Eestisse tulevate lendudega. Kell 13 pidanuks maanduma Burgasest Tallinna lendav lennuk, kuid see hilineb. Juba on ette ära märgitud, et õhtul Varnast startiv ja kell 21.45 Tallinnas maanduma pidav lennuk hilineb. Üks lugeja andis teada, et ka homne 19.35 lend Varna-Tallinn on edasi lükatud kella 23 peale. "Vaadates hetkeseisu pole seegi kindel," nentis ta.

Lugeja: paljud inimesed peaks homme tööle minema

Kella 16 paiku kirjutas Ärilehele lugeja, kes rääkis, et just öeldi, et lend, mis pidi täna Varnast väljuma kell 19.15, on lükatud esmaspäevaks kella viieks varahommikul. "See tähendab, et edasi on lükatud kümme tundi. Meil on inimesi, kes peaksid esmaspäeval tööle minema. Uut hotelli meil ei ole hetkeseisuga. Kas saame sama väärtusliku hotelli nagu meil oli või hoopis mingi odava toakese," arutleb ta. "Loodan, et kell viis hommikul saame siis õhku tõusta ning täna kuskil ööbida. Selline hetkel meie seis soojas Bulgaarias."

Snezana Tomic lausus, et kojulendu ootavatele reisijatele pakutakse majutust ja sööki.

Tunnike hiljem kirjutas jällegi lugeja, et grupp sai toad samasse hotelli, kuid räägib, et selle saamise juures oli jällegi kõva kommunikatsioonikriis.

"Nimelt käis üks inimestest küsimas meie kohvrite kohta, mis olid hotelli hoiuruumis, et kaua me neid hoida saame. Vastuseks tuli, et meil on toad siin nüüd olemas ning õhtusöök samuti. Jutu järgi saime aru, et teadsid nad seda juba paar tundi. Meile öeldi, et alles otsitakse lahendust. Vaatasime imestunult otsa ja olime õnnelikud, et saame kenasti magada," kirjeldas reisija.

Bulgaaria lendudega oli SmartLynxil probleeme ka juuni keskel. Näiteks Varnas oli 19. juunil suur hulk Eesti inimesi, kes said kojulennu edasilükkamisest teada eelneval öösel kella kolme paiku, kui neile teatati, et neil ei ole mõtet enne järgmise päeva südapäeva hotellist lahkuda.