Soovi juhatuse liige Indrek Soom ütles arileht.ee-le, et kuigi paberlehega võiks jätkata, tahab toimetus keskenduda edaspidi täielikult internetile.

"Lehel läheb täiesti normaalselt praegu. Ma arvan, et sellisel lehel on koht turul olemas," ütles Soom, "aga me ise tahame oma energia ja fookuse suunata 100-protsendiliselt online`i teenuse arendamisele."

Soom usub, et konkurendid järgivad Soovi eeskuju. "Kuulutuste lehe toote kontseptsioon on täna Eesti turul väga hägune. Ma arvan, et kuulutuste eest paberkandjal ei olda enam nõus nii palju maksma, et see lehe väljaandmise kulusid täielikult tasa tooks, ehk sellele lisaks peab müüma väga palju tavareklaami," rääkis Soom. 

"Samas kui vaatame kuulutajate poole, siis aktraktiivsed inimesed on pigem linnades ja kasutavad internetti, mis tähendab seda, et paberkandja võiks levida eelkõige maapiirkondades, kus internetiseerituse tase pole nii kõrge. See tähendab aga seda, et leht kaotab kohe atraktiivsuse reklaamiandjate jaoks."

Kuulutuste arv ei tohiks Soomi arvates väheneda. „Teoreetiliselt me võime väikest tagasilööki võibolla oodata, aga arvan, et praktikas päris nii ei lähe. Sellepärast et praktiliselt kõik kuulutused sisestatakse täna ikkagi interneti kaudu ja inimesed soovivad, et kuulutused oleksid eelkõige internetis üleval.“

„Võin kindlalt väita, et ajalehes kuulutamise eest pole mõtet enam väga palju maksta, sest inimesi, kes ajalehe kaudu kuulutusi otsivad jääb väga, väga suure kiirusega vähemaks,“ lisas Soom. 

Soovi annab välja Norra börsiettevõttele Schibsted kuuluv Eesti Meedia kontsern.

Viimane Soov ilmub 17. septembril.