Kaubandusketi poodide jõulueelne läbimüük on tõusnud kogu Eestis, ulatudes kahe miljoni kroonini päevas. See ületab üle kahe korra eelmise aasta sama perioodi tulemust ja on Sportlandi antud perioodi ajaloo rekord, teatas ettevõte

Pühade eel alustas kaubanduskett reklaamikampaanianaga, kuhu on kaasatud Tanel Padar & The Sun. Samuti võttis Sportland kasutusele dünaamilise hinnakujunduspoliitika, mis võimaldab tarbijail soetada teatud osa kaupu madalama hinnaga.

"Sportland alustas praktilisi ettevalmistusi uue majandusolukorraga kohanemiseks juba kevadel. Me viisime firmas läbi rea olulisi ümberkorraldusi, mis kasvatas suuresti organisatsiooni ja müügiahelate efektiivsust. See on omakorda võimaldanud meil kasutusele võtta paindlikuma hinnakujunduspoliitika, millest võidavad mõlemad – nii terviseteadlik tarbija, kui ka müügiettevõte,“ ütles Sportland Eesti juhatuse esimees Sven Nuutmann.