Statoili turundusjuhi Hede-Kerstin Luige sõnul on möödunud suvel algatatud pilootprojekt – laiendatud kiirtoiduvalik Mustamäe ja Sikupilli teenindusjaamades – end ära tasunud. Järk-järgult tuuakse hamburgerid, pitsad ja kuumad võileivad ka teistesse teenindusjaamadesse traditsioonilise hotdog’i kõrvale. Varakevadel tõi firma turule ka oma lasteeine konkureerimaks näiteks McDonaldsi Happy Mealiga.

“Kiirtoidu müük on kaasaegse mugavuspoe üks osa ning juba aastakümneid pole see Euroopa jaemüügiturul üksnes kiirtoidurestoranide teema,” ütles Luik.

Olenevalt poe asukohast ja suurusest tuleb kiirtoidu sortiment mõneti erinev.

Luige sõnul on kiirtoit Statoili poodide jaoks väga oluline tootegrupp. Kui aasta alguses moodustas see Statoili poemüügist ligi kümnendiku, siis nüüd mõnevõrra rohkem.

Statoil teeb autojuhtide seas pidevalt uuringuid ning vormib selle põhjal oma kiirtoidu sortimendi. McDonaldsit ega teisi kiirtoidukette ei pea firma oma konkurentideks.

Statoili hinnangul on McDonaldsil ja Statoilil täiesti erinevad kiirtoidutooted. Kuigi McDonaldsi seitsmest söögikohast viis paikevad Statoili teenindusjaamade kõrval, ei paku üks firma hotdog’e, teine hamburgereid.

Hesburger ei pea Statoili kiirtoidu vallas oma konkurendiks, kuna keegi ei sõida Statoili spetsiaalselt sööma.