Tulevikus ei ole välistatud ka teenindusjaamadesse drive-in söögikohtade rajamine, kirjutab Eesti Päevaleht.

Statoili turundusjuhi Hede-Kerstin Luige sõnul on möödunud suvel algatatud pilootprojekt — laiendatud kiirtoiduvalik Mustamäe ja Sikupilli teenindusjaamades — end ära tasunud. Järk-järgult tuuakse hamburgerid, pitsad ja kuumad võileivad ka teistesse teenindusjaamadesse traditsioonilise hotdog’i kõrvale. Varakevadel tõi firma turule ka oma lasteeine konkureerimaks näiteks McDonald’si Happy Mealiga.

“Kiirtoidu müük on kaasaegse mugavuspoe üks osa ning juba aastakümneid pole see Euroopa jaemüügiturul üksnes kiirtoidurestoranide teema,” ütles Luik.

Olenevalt poe asukohast ja suurusest tuleb kiirtoidu sortiment mõneti erinev.

Luige sõnul on kiirtoit Statoili poodide jaoks väga oluline tootegrupp. Kui aasta alguses moodustas see Statoili poemüügist ligi kümnendiku, siis nüüd mõnevõrra rohkem.

Statoil teeb autojuhtide seas pidevalt uuringuid ning vormib selle põhjal oma kiirtoidu sortimendi. McDonald’sit ega teisi kiirtoidukette ei pea firma oma konkurentideks.