Stora Enso on välja töötanud uudse finantsteenuseid pakkuva teenuste mudeli, kus paljud protsessid on automatiseeritud ning tööd on jagatud inimeste ja robotite vahel. Juba praegu on Stora Enso finantsteenuste keskuses inimeste keskel tegutsemas kümmekond robotit, mis täidavad rutiinseid ülesandeid raamatupidamiskannete tegemisest mitmesuguste kontrollideni. Paljudes ülesannetes on robotid kiiremad ja efektiivsemad, jättes nii võimaluse inimestel areneda teistes valdkondades.

Grupisiseses tihedas konkurentsis valiti välja, et kogu korporatsiooni finantsteenuste keskus tuleb just Eestisse. „Soovime oma kiiresti kasvavale ja suurte ambitsioonidega Tallinna meeskonnale pakkuda väärilist ning inspireerivat töökeskkonda, mis soodustaks omavahelist koostööd ning julgeid mõtteid,” ütles Stora Enso Eesti juhatuse liige Marek Kase. „Fahle Pargist saab omanäoline keskkond, mis ühendab endas väärika tööstusmiljöö ning modernse kontorikeskkonna, sobides hästi kokku meie ettevõtte taaskasutust hindavate väärtustega.”

Seoses Tallinna teenuskeskusega on Stora Ensol suured ambitsioonid – järgneva aasta jooksul plaanitakse töötajate arvu kahekordistada. „Kasv eeldab ennekõike protsesside tõhustamist, samas annab see võimaluse innovatsiooniks. Selles vallas on meil mõttes erinevad nutikad lahendused, täiendavad teenused ja digitaalsed abimehed,” ütles Stora Enso finantsteenuste keskuse direktor Martin Leiger. „Eesti on selliste arenduste jaoks väga sobiv koht.“

Stora Enso kolib Fahle parki kahes etapis – finantsteenuste keskuse osa seab ennast sisse järgmise aasta aprillis ja ülejäänud meeskonnad liituvad septembris 2019.

Pooleteise aasta jooksul ehitab ja rekonstrueerib Fausto Capital aadressil Tartu maantee 80 arenduse esimeses etapis 21 500 ruutmeetri jagu A-klassi nõuetele vastavat äripinda. Fahle Pargi arenduse kogumaht on enam kui 100 000 ruutmeetrit. Arhitektuurse lahenduse on teinud KAOS Arhitektid OÜ.