Sulavad šokolaadisüdamed võitsid Eesti õpilasfirmade laadal külastajate südamed

 (2)
Sulavad šokolaadisüdamed võitsid Eesti õpilasfirmade laadal külastajate südamed
Õpilasfirma isuäratavad tootedFoto: ja.ee

Eile toimunud kõigi aegade suurim Eesti õpilasfirmade laat pakkus enam kui 190 õpilasfirma äriideesid, millega tutvusid külastajad Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskustes, teatas laada korraldaja.

Rocca al Mare kaubanduskeskuses lõid külastajate seas laineid puulusika otsas müüdavad šokolaadid, millest saab valmistada maitsvat kakaod. Gustav Adolfi Gümnaasiumi ja Vanalinna Hariduskolleegiumi õpilasfirma Spoony sai oma vahva ideega nii Ajujahi ja SEB panga innovatsioonipreemia kui ka parima toote preemia. Lisaks sellele moodustas Spoony 1300-eurone käive rohkem kui viiendiku Rocca al Mare keskuses toimunud laada kogukäibest.

Kristiine keskuses tegi parimat müüki Võru Gümnaasiumi õpilasfirma Cheeset, kes müüs koduseid juustuvalmistamise komplekte. Parimaks tooteks tunnistati seal Tallinna 21. Kooli õpilasfirma CordGuard 3D prinditud juhtmekaitsed iPhone’i toodetele. Toode on noorte poolt ise disainitud ning esialgset mudelit on juba turult saadud tagasiside põhjal ka vastupidavamaks muudetud.

Innovatsioonipreemiaga premeeriti Kristiines teklikotte tootev õpilasfirma Bison Hugo Treffneri Gümnaasiumist ja Tartu Tamme Gümnaasiumist.

Seotud lood:

Parima teenuse preemia pälvis Kristiine keskuses kino- ja teatripiletite vahendusportaali loonud Tallinna 21. Kooli õpilasfirma TAGS. Rocca al Mare keskuses tunnistati parimaks teenuseks EBS Gümnaasiumi õpilasfirma SIBIS, kes vahendab talukaupa.

Rahvusvahelistest õpilasfirmadest paistsid silma Soome-Eesti ühisõpilasfirma I’m Blue, kes valmistab ise soome mustikatest tervislikku limonaadi ja Eesti- Läti ühisõpilasfirma Yummy Questions, mis teeb šokolaadimälumängu.

Selle aasta õpilasfirmade laada kogukäive ületas kahes keskuses 10000
eurot.

Laada korraldaja, JA Eesti tegevdirektori Epp Vodja sõnul on rõõm tõdeda, et aasta-aastalt muutub õpilasfirmade tase ning toodete kvaliteet järjest paremaks. “Õpilasfirmade laat ei ole pelgalt võimalus oma toodet müüa, vaid see on eelkõige koht, kus õpilased saavad reaalse kogemuse ning tuult tiibadesse, et elus palju enamatki saavutada,” lisas Vodja.