Promoty asutajad Aleks Koha ja Leonardo Romanello tutvusid Tallinna Tehnikaülikooli küberkaitse õppekava magistrantuuris. Õpingute jooksul hakati koos suunamudijate platvormi looma. Esimeste ingelinvestoritena kaasati digiturundusagentuuri Impact 80/20 asutaja Kristjan Raude ja Madis Müür. Promoty tegevjuht Aleks Koha valiti mullu Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja poolt kümne parima noore ettevõtja hulka. 2019. aasta lõpuks jõudis Promoty 4000 eurose kuukäibeni, klientideks erinevad Eestis tegutsevad suurettevõtted nagu Circkle K, SEB, Swedbank või Wolt. Avalikust sektorist on Promoty teenust kasutatud Eesti Vabariik 100 turundustegevuste elluviimiseks.

„Saime ärimudeli koduturul valideeritud. Eesti reklaamiturg on imepisike, kuid kui toode töötab siin, töötab see ka mujal. Seda on katsetused Lätis ja Soomes ka näidanud," ütles Koha.

Nüüd kavandatakse uut sammu tootearenduses. See tähendab nelja muudatust: üleminek püsitasulisele hinnastusele, demograafiliste suurandmete põhise kliendivaate väljaarendus suunamudijate jälgijaskonna kohta, kliendivajadustele adapteeruv tööriist pikaaegseteks kampaaniateks ning automaatse pettuste tuvastamise süsteemi integratsioon. „Eeltoodud arendused on klientidega valideeritud. Senine praktika näitab, et iga olulise arenduse käivitumisele on järgnenud müügitulemuste kasv," ütles Koha.

Kapitali kaasamise suur eesmärk on võtta sisse tugev positsioon Põhjamaade turul. „Tulenevalt ülikõrgest ostujõust on sealne konkurents inimeste tähelepanule võitluslik - suur hulk ühiskonnast saab lubada eksklusiivseid brände, eksootilisi reise ja muid luksuskaupu. Eriti erksalt paistab silma Skandinaavia, kus on maailma kõrgeimad reklaamikulud kontakti kohta. Kõrgete panuste tõttu on just neis riikides arenenud välja laiahaardeline suunamudijate ökosüsteem. Brändid tahavad eristuda ja suunamudijad pakuvad selleks võimalust. Siit ka otsus laieneda Põhjala suunal. Meie tehnoloogia pakub suurimat väärtust kõrgete tööjõukuludega küpsetel turgudel," rääkis ta.

Promoty klientideks on nii suurettevõtted kui agentuurid nagu Havas või Mediabrands. Mediabrandsi sotsiaalmeediaspetsialist Kelly Maltsaare sõnul on Promoty toonud suure muutuse suunamudijate turule. „Sobiva suunamudija leidmine on kiire ja mugav. Varem võis läbirääkimisteks kuluda nädalaid, nüüd jõuame koostöö alguseni päevadega," ütles ta.

Koha sõnul on ettevõtte osakute toomine avalikule turule loomulik samm ettevõtte arengus. „Avalik noteerimine annab võimaluse saada osa meie kasvust ja osakutega kaubelda. Meil kaasneb kohustus hoida investorid ettevõtte käekäiguga kursis. Selge kasvutrend võib äratada huvi ka klientides ja platvormiga liitunud suunamudijates, kes valdkonna arengutega hästi kursis," rääkis ta.