Kett investeeris kaupluse avamisse ligi viis miljonit krooni ja lõi kümmekond uut töökoha, teatas ettevõte. 

Eestis Gerry Weberi esindusi haldava Neoprim OÜ juhatuse liikme Maris Merginsi sõnul on ettevõtte Tallinna kauplus Baltimaade kõige kaasaegsem.

„Laienemine Eesti turule oli plaanis juba mõnda aega ning paljude Eestis ja naaberriikides tegutsevate rõivakettide kehvad tulemused meid ei hirmuta. Näiteks Läti viis Gerry Weberi kauplust on osutunud klientide seas väga populaarseks ja tegutsevad vaatamata majanduse keerulisele ajale kasumlikult,“ ütles Mergins.

„Baltimaade rõivaturud on suhteliselt sarnased – luksusbrändidele on need liiga väikesed, odavate kaubamärkide seas toimib aga väga tugev konkurents. Gerry Weber esindab nende vahepealset kontorimoe turusegmenti, millele on piisavalt ruumi,“ lisas Mergins.

Gerry Weberi Tallinna esinduspoes hakkab saadaval olema ligi 1500 klassikalist naiste kontorimoe rõivaeset ja aksessuaari.

1973. aastal asutatud Saksa rõivaketi Gerry Weber emaettevõtte 2008. aasta käive oli 570 miljonit ning kasum 11 miljonit eurot. Ettevõttel on maailmas üle 300 poe ning 1400 esinduse. Ettevõtte eesmärk on lähiajal kasvada 400 esinduspoeni. Rõivaketil on arvestatav turuosa Skandinaavias, mujal Euroopas, Baltikumis, Hiinas, Araabiamaades ning Põhja-Ameerikas.