McDonald's 7500-liikmeline meeskond Eestis, Kreekas, Lätis, Leedus, Maltal ja Rumeenias teenindas möödunud aastal ühtekokku 112 miljonit külastajat, mida on seitse miljonit külastajat rohkem kui 2016. aastal, ning sellega püstitati grupi külastajarekord.

2017. aastal teenis grupp 23,4 miljoni suuruse ärikasumi. Grupi maksueelne kasum oli 20 miljonit eurot, tunamullu oli kasum 16,5 miljonit eurot. Ettevõtte netovara ulatus 47,6 miljoni euroni.

Kõikidel turgudel õnnestus saavutada kahekohaline käibekasv, kusjuures 2016. aasta tasemega võrreldes saavutas suurima kasvu Kreeka turg 16% kasvuga, millele järgnesid Rumeenia 15,7%, Leedu 14,8%, Eesti 12,2%, Läti 10,4% ja Malta 10,3% kasvuga. Premier Capital avas eelmisel aastal seitse uut restorani - neli Rumeenias, kaks Leedus ja ühe Kreekas. Lisaks renoveeriti viis restorani Rumeenias.

Grupi kõigi turgude tulevikuväljavaated on samuti positiivsed. Baltimaades, Maltal ja Rumeenias on McDonald's toitlustussektori turu liider. Grupp jätkab oma turuosa ja külastajate arvu kasvatamist restoranide külastuskogemuse täiustamise abil. Majandustulemused paranevad ja turuosa kasvab ka Kreekas vaatamata tugevale konkurentsile nii kohalikelt kui ka rahvusvahelistelt kaubamärkidelt ning keerulisele majanduskeskkonnale.

2018. aastal plaanib ettevõte avada kuue turu peale kokku üle kümne uue restorani ning jätkata ka oma restoranide ambitsioonikat renoveerimisprogrammi.

„2017. aastast saadud head tulemused andsid positiivse impulsi ning on tunnistuseks sellest, et meie nägemus grupi tulevikust ja strateegia iga turu arengu osas kannab vilja," sõnas Premier Capitali tegevdirektor Victor Tedesco. „Juhindudes McDonald's restoraniketi poolt globaalselt paika pandud suundadest ning inspireerituna meie inimeste kirest meie kaubamärgi vastu jätkab Premier Capital ulatuslikke investeeringuid meie restoranivõrgustiku arendamisse, innovatsiooni, meeskonna koolitamisse ja jätkuvasse kasvu."

„Meie eesmärk on kliente hoida, tagasi võita ja nende eelistusi muuta, tõstes McDonald's külastuskogemust veelgi kõrgemale. Iga turu meeskond viib suure elevusega ellu McDonald's „Koge tulevikku" kontseptsiooni - oleme sammhaaval liikumas McDelivery teenuse tutvustamise suunas, lisame rohkem veebipõhiseid võimalusi nagu mobiilsed tellimused ja -maksed ning laiendame ka restoraniteenuseid pakkudes kõikides restoranides ka lauateenindust. Oleme kindlad, et järgmine investeeringuetapp toob kaasa jätkuva külastajatearvu ja turuosade kasvu."