Esmaspäeval alanud finantsteadlikkusele suunatud kampaaniaga võimaldab Bigbank Swedbankist väikelaenu võtnud inimestele oma väikelaenu üle toomist 9 protsendiga.

Kampaaniat on saatnud edu juba esimesest päevast peale, kui panga kodulehe keskmine päevane külastatavuse arv kasvas ligi 9 korda ning refinantseerimist soovis üle 5 korra rohkem inimesi kui tavaliselt.

„Esimese nädala tulemustega oleme väga rahul ning lisaks oleme oma uutelt klientidelt saanud ka suure hulga positiivset tagasisidet, mis teeb pühade-eelse tuju veel eriti heaks,” ütles panga turundus- ja müügivaldkonna juht Martin Länts.

„Kuna oleme Bigbanki ärimudelit ja tegutsemispõhimõtteid oluliselt muutnud ning ennast spetsiaalpangana positsioneerinud, siis tahame antud kampaaniaga ka sellest üldsusele teada anda,“ märkis Länts.

„Eesti inimeste finantskirjaoskus vajab järeleaitamist – palju raha kulub neil mugavuse ja laiskuse nahka, sest lihtsalt ei viitsita finantsteenuste puhul konkureeriva finantsasutuse pakkumist küsida. Paljusid üllatab ka fakt, et universaalpangad ei pakugi alati turu parimat väikelaenu intressi.“