Kolmanda kvartali käibest moodustas jäätisemüük 52 protsenti, samas kui aasta tagasi oli jäätise osakaal kolmandik.

"Müügimahtude kasvu selles segmendis on toetanud juulis ja augustis
valitsenud soodsad ilmastikutingimused ning tegevuse laienemine Venemaale," tõdes ettevõte.

Jäätiseturgu iseloomustas kolmandas kvartalis ettevõtte hinnangul selgelt kasvanud koorejäätiste eelistamine, mida kinnitab Premia koonusjäätise „Eriti Rammus“ esimene positsioon Eesti turul rekordilise 5,7protsendilise turuosaga.

Lisaks pikaajalisele juhtpositsioonile Eesti turul on AC Nielseni suvise uuringu kohaselt ettevõte esmakordselt saavutanud liidripositsiooni ka Leedu jäätiseturul - turuosad vastavalt 40 protsenti ja 21 protsenti. Läti ja St Peterburi turul hoitakse teist positsiooni. Baltikumis on Premia jäätiseturu liider.

AS Premia Foods esimese üheksa kuu käive oli 930,9 miljonit krooni kasvades aastaga 103,6 miljoni krooni ehk 12,5 protsendi võrra.

Pikemalt saab ettevõtte käekäiguga tutvuda siin.