„Tõsi on see, et meil on olnud pidevad struktuurimuudatused 2008. aasta algusest. Kindlasti, kui oled harjunud Eestis, Lätis või Leedus midagi otsast lõpuni otsustama, siis muutused võivad olla demotiveerivad ja võib jääda mulje, et ei saa ise otsustada oma asju,“ ütles Perens intervjuus Äripäevale.

„Loomulikult kõik see tekitab segadust. Tekib tunne, et midagi võeti ära ja elu on jube palju keerulisemaks läinud. Kusjuures ongi keerulisemaks läinud, sa suhtled rohkem erinevate inimestega ja sõltud ka teistest rohkem. Samas, see ongi suurte organisatsioonide eripära,“ lisas ta.

Mis puudutab tootearendust, siis see on Perensi hinnangul muutunud selgelt keerulisemaks. „Kui ma tahan muuta midagi seoses toodetega, pean otsima kusagilt üles inimese, kes selle eest vastutab, samamoodi on ITga. Kui mul tekib revolutsiooniline mõte hakata Eestis Swedbanki klientidele pakkuma näiteks mingeid mobiiliteenuseid, siis siin ma seda otsust teha ei saa, pean minema grupi tootearenduse poolele oma soovi põhjendama. Me ei tee kogu tootearendust siin kohapeal.“

Mis puudutab otsuseid, kuidas pank oma kliente teenindab, siis need tehakse perensi sõnul ikka ise. „Meil on olnud probleeme, mille eest on meid ajakirjanduses materdatud. Nende asjade taga oleme ikka enamasti ise olnud, mitte rootslased pole käskinud teha niimoodi. Oleme ka ise teinud häid ja halbu otsuseid,“ lisas ta.