Swedbank P&C Insurance kahjukäsitluse osakonna juhataja Tiit Vihuli sõnul peaks muudatusega muutuma kahjuavalduste esitamine tänasega võrreldes oluliselt mugavamaks ning kiiremaks, teatas Swedbank.

„Kui tänaseni sai kahjuavaldusi esitada ainult paberkujul ning avaldus tuli meile saata skänneerituna, postitada või faksida, siis nüüd piisab vaid mõnest minutist arvuti ees ja avaldus ongi saadetud,“ märkis Vihul.

„Erinevalt paljudest teistest kindlustusseltsidest, kus saab samuti esmase teate esitada elektrooniliselt, ei pea meie kliendid lisaks elektroonilisele avaldusele täiendavat kahjuavaldust enam paberkujul esitama,“ selgitas ta.

Lisaks teenuse mugavusele ja kiirusele tasub tähelepanu pöörata ka loodusressursside säästlikule kasutamisele.

„Näiteks Swedbanki varakindlustus käsitleb aastas üle 20 000 kahjujuhtumi ja see tähendab, et ainuüksi kahjuavaldustele kulus paberit üle 100 kilo. Kui rohkem kliente hakkab avaldusi esitama läbi interneti siis säästame sellevõrra ka loodust,“ lisas Vihul.