Swedbank on eraklientide poolt hästi vastu võetud mobiiliäppi järk-järgult arendanud ja loonud praeguseks lahenduse, mis muudab ka äriklientidele pangateenuste kasutamise märksa efektiivsemaks.

Sarnaselt erakliendiga saab ka äriklient sisselogimiseks kasutada ainuomaseid biomeetrilisi andmeid, nagu sõrmejälg või näojooned. Sama funktsiooni saab äpis kasutada ka maksete kinnitamiseks.

Mobiiliteavitused aitavad reaalajas kursis olla ettevõtte kontol toimuvaga, andes märku, kui kontol toimub tehinguid. Mobiiliteavitused on tasuta ja neid saab igal ajal mugavalt sisse või välja lülitada.

Suve keskpaigast on Swedbanki ärikliendid saanud kasutada ka nutiseadmete viipemakseid. Populaarsust koguv teenus võimaldab mobiilirakenduse abil teha mobiilseid viipemakseid nii Androidi kui ka iOS-i operatsioonisüsteemi kasutavate nutitelefonidega ning Fitbiti ja Garmini mobiilse rahakoti funktsiooniga nutikella või käepaelaga.

Teenuse aktiveerimiseks tuleb valida mobiilipangast pangakaart, mida soovitakse telefoni või kella viipemakse funktsiooniga ühendada. Samuti saab äpis teha teisi kaardi haldamiseks vajalikke toiminguid, näiteks kaarti blokeerida või muuta kaardi limiite.

Ettevõtja: kõik on nii lihtsaks tehtud, saan keskenduda loometööle

„Võin oma kogemusest öelda, et see äpp muudab ettevõtja elu palju kergemaks,“ sõnas KUMA Designi looja Mari Ojasaar. „Minu ja KUMA „töökate käsitöömesilaste“ eesmärk on aidata inimestel taasluua ühendust loodusega, tuues looduselemendid keskkonnasõbralikul viisil nii nende garderoobi kui ka kodupessa. Kahtlemata on selleks rohkem aega ja võimalusi, kui mul on usaldusväärne partner, kes sõltumata ajast ja kohast muudab ettevõtte rahaasjadega kursis olemise nii lihtsaks ning võimaldab mul keskenduda loometööle.“

Ojasaare sõnul on äppi mugav kasutada ja see koondab kokku kõik vajaliku. Näiteks saab ta reaalajas ülevaate sellest, kui e-poest midagi ostetakse, sest mobiiliteavitus annab teada, kui ettevõtte kontole laekub kliendilt makse.

„Kõik vajalikud firma rahaasjad saab mugavalt ja kiirelt mobiili kasutades ära teha. Selleks, et saaksin toodete valmistamiseks vajalike materjalide eest väiksemaid arveid tasuda, piisab vaid sõrmejäljest. Enam ei kujuta ettegi, et peaksin hakkama selleks koode sisestama või ID-kaardiga internetipanka logima.“

Ta lisas, et vahel tuleb siiski ette ka seda, et tuleb ise poodi kohale minna. „Aga pangakaarti ei peagi enam kaasa võtma. Makse tegemiseks viipan oma telefoniga. Nii ei pea enam muretsema ka kaardi kaotamise pärast ja tehingud saab poole kiiremini tehtud,“ kiitis Ojasaar mobiilseid viipemakseid.

Kuna mobiilirakenduse abil saab ainult mõne üksiku liigutuse abil firma rahaasjadega alati kursis olla, soovitab Ojasaar teistelegi ettevõtjatele äpp oma äri heaks tööle panna.

Finantsteenust pakub Swedbank AS. Tutvuge tingimustega siin ja vajadusel pidage nõu asjatundjaga.

Jaga
Kommentaarid