Samas on olemas ka kliente, kes võtavad kingitusi kallimast otsast - kõige kallim toode, mis esimese saja päeva jooksul telliti, oli tahvelarvuti iPad 2, teatas pank.

Oktoobris tuli Swedbank turule uuenenud preemiaprogrammiga, mille suurima muudatusena koguvad nüüd preemiapunkte lisaks krediitkaartidele ka deebetkaardid.
Kokku on kliendid kogunud juba üle 50 miljoni punkti, detsembrikuu jooksul kogunes keskmiselt ühe kliendi kohta 21 punkti.

„Esimesed 100 päeva on meile näidanud, et kliendid on kaardimaksete eest tehtud punktid internetipangast üles leidnud ning kasutavad neid ka aktiivselt. Võrreldes varasema perioodiga kasvas oluliselt tasuta pangatoodete populaarsus ning meeldiv on näha, et väga paljud kliendid annetavad oma punktid erinevatele heategevusorganisatsioonidele,“ märkis Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson.

Kõige populaarsemaks tasuta pangateenuseks osutusid pangasisesed netipanga maksed kuueks kuuks tasuta.

„Annetuste poolelt ja ka üleüldiselt oli kõige populaarsem kingitus annetus Varjupaikade MTÜ-le, mida tehti kolme kuu jooksul ligi 4000 korda ja mis moodustab kõigist valitud kingitustest üle 9%.Kui lisada ka annetused teistele organisatsioonidele, on näha, et heategevuse osakaal on tugevalt kasvanud,“ sõnas Ilisson.

Ilissoni sõnul on programm tõstnud nii deebetkaartide käivet kui ka kaardiga maksjate arvu. „Kaardikäive ei ole kasvanud mitte ainult uute kaardiga maksvate klientide arvel, vaid rohkem on kaardimakseid eelistanud ka seni kaardiga maksnud kliendid,“ lausus ta.
„Kliendid maksid kaardiga ostude eest, mida nad varem oleks pigem sularaha eest teinud.“