Esimesed häired kaardimaksetes ilmnesid juba kuu aega tagasi. Kuna siis oli väliskliente veel vähe, ei pööranud majutusasutus sellele nii suurt tähelepanu. Kaks nädalat tagasi lasi ettevõte makseterminalile peale panna uue süsteemi, mis võimaldab koha eest kliendi krediitkaardi arvelt summa broneerida, kirjutab Meie Maa.

“Pärast seda ei toiminud mitte ükski rahvusvahelise kaardi makse. Kui nad juba enne jukerdasid, siis pärast süsteemi muutust ei töötanud üldse,” ütles majutusasutuse juht, kes ei soovinud oma firma nime avalikustada.

Välismaalastest kundedele tekitas olukord ebameeldivusi, sest nad pidid minema kesklinna sularahaautomaadist raha tooma, et saaksid majutuse eest tasuda. “Kui klient näeb, et kaardiga ei saa maksta, ei pruugi ta järgmine kord meile enam tagasi tulla. Oleme püüdnud küll vabandada, et tegemist on ajutise probleemiga, kuid ega see meile head varju heida. Väga piinlik lugu,” sõnas majutusasutuse juht.

Swedbanki pressiesindaja Laura Käesel teatas, et tegemist on tehnilise probleemiga, mis puudutab üksikuid terminale ning mille lahendamisega pank tegeleb. “Juhul, kui kaupmehel esineb tõrkeid kaarditerminali töös, palume kohe pangaga ühendust võtta. Vabandame tekkinud ebameeldivuste pärast. Kui probleemi põhjuseks on terminal, vahetab pank selle kindlasti välja,” ütles Käesel.