“Microsoft teenis 2010. aastal X-Boxi avataride riiete müügist 150 miljonit dollarit, miks ei võiks näiteks virtuaalseid päikseprille tootma hakata,” ütles Kotka.

“Kahekümne aasta pärast ei pea inimesed võib-olla kodunt üldse lahkuma, sest nad elavad oma igapäevast elu virtuaalses maailmas,” prognoosis Webmedia juhatuse esimees.

Kotka sõnul on virtuaalmaailm järjest ilusamaks ja mugavamaks muutumas ning inimesed, kes tavaelus ei ole väga osavad suhtlejad või rahul oma välimusega, leiavad sealt lohutust.

“Päriselus võid teha palju vigu, aga virtuaalelus pole see aga mingi probleem – kustutad konto ära ja lood uue avatari. Täna oled emo, homme hipi, kui mõni sõber ei meeldi, blokeerid ära. Lihtne!”

Teine tulevikusuund on Kotka sõnul see, et privaatsuse piirid laienevad veelgi. “Me januneme pidevalt millegi uue järele ning tahame näha ja teada järjest rohkem seda, millega meie sõbrad tegelevad,” rääkis Kotka ning lisas, et inimesed muutuvad koos tehnoloogiaga. “Tänaseks on Facebookil üle 800 miljoni kasutaja ja need inimesed, keda seal praegu ei ole, on mõne aja pärast kindlasti liitunud, sest see on samasugune hoiak, et ma ei võta pangaautomaadist raha.”