Reval Takso tellimuste hulk on viimase aja jooksul umbes 10-15% alanenud, kuid ettevõtte juhtide sõnul on see praegust majandusseisu arvestades täiesti loogiline asjade kulg.

„Et tänases olukorras tellimuste vähenemistendentsi pidurdada/peatada, siis langetasime oma hindu alates 1. novembrist,“ selgitas Reval Autogrupp OÜ juhataja Alo Tintse Päevaleht Online´ile. Umbes 15%-liseks hindade vähendamiseks andis hea võimaluse ka kütusehindade märgatav langus.

Reval Takso peab oma suureks eeliseks ka uutest masinatest koosnevat ja vägagi konkurentsivõimelist autoparki ning lisaks kindlasti ka suurt lepingulist kliendibaasi.

„Eks eelolev aasta saab olema kindlasti raskem kui tänane päev, kuid me oleme alati valmis turumuutustele paindlikult reageerima ja oma klientidele parimat pakkuma,“ rääkis Tintse ning lisas, et tulevikku, eriti ülejärgmistesse aastatesse, vaatab ettevõte siiski optimismiga.

Tellimuste arvu vähenemisega on pidanud rinda pistma ka Tulika Takso, kes hindab langust 5-6%-le. „Elame samas majandusruumis teiste Eesti ettevõtetega ja tõsi on, et aastataguse ajaga samaväärsete tulemuste saavutamiseks tuleb rohkem tööd teha,“ kommenteeris AS Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane.

Positiivse asjana toob ka Tulika välja juba olemasoleva püsiklientuuri.

Ühtegi nippi klientide püüdmiseks Rebase sõnul plaanis ei ole, kuid tulevikule mõeldes püüab ettevõte järjest enam pöörata tähelepanu teenuse kvaliteedile.

Hiljuti turule tulnud Tallink Takso seevastu väidab, et olulisi muutusi tellimuste hulga osas täheldada ei saa. „Ütleksin, et toimunud on klienditeenindamise oodatud stabiilne kasv,” selgitas AS Tallink Takso arendus- ja müügidirektor Tõnu Uusmaa.

Seetõttu firma esialgu suuremaid muutusi turuolukorra leevendamiseks ei plaani, vaid lubab samuti jätkuvalt parima klienditeeninduse ja kvaliteedi lainel püsida.