Talleggi suvetoodete müük kasvas rohkem kui 30%. Talveks ootab Tallegg toodetele veerandi võrra kasvu ning aasta lõpuks soovib saavutada positiivsed majandustulemused.



„Soojad ilmad, elavnenud kinnisvaraturg ning kasvav jaekaubandus tekitasid suvetoodetele suure müügikasvu,” lausus AS-i Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Kõikidel grillkuudel lõime müügirekordeid: mais müüsime kokku 888 tonni liha ja lihatooteid – kasv võrreldes eelmise aastaga 9%, juunis 932 tonni – kasv 36%, juulis 874 tonni – kasv 37%, augustis 848 tonni – kasv 20%.”



„Tundub, et Eestis on tarbimiskasvuks veel ruumi küll – jaekaubandus kasvas näiteks juulis võrreldes möödunud aastaga peaaegu 20%. Tundub, et see on jätkuv trend ka toidukaubanduses,” rääkis Teet Soorm. „Näiteks lihatarbimises on veel kasvuks ruumi küll: keskmine eestlane sööb praegu aastas ca 65 kg liha, sealhulgas 19 kg kanaliha, keskmine eurooplane sööb aga kokku 87 kg liha aastas.”



„Ootame häid müügitulemusi ka talvetoodetelt,” sõnas ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine. „2005. aastal müüsime rohkem kui 437 tonni ahjuvalmis tooteid, tookordne kasv oli 11%. Suvetoodete heast kasvust innustununa loodame sel aastal talvetoodete müüki kasvatada vähemalt veerandi võrra.”