Hüppeliselt kasvas kanasnäkkide tarbimine – Tallegg on lihasnäkkide kategoorias turupositsioonilt teisel kohal, teatas ettevõte.


„Võrreldes eelmise aastaga kasvas Talleggi jaaniaja müügikäive 14%, mis on arvestades majanduslangust ning selle aasta jaani halba ilma väga hea tulemus,“ lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.

„Kanašašlõkid, aga ka muud kana grill-lihad on aasta-aastalt aina populaarsemad. Talleggi marinaaditoodete müük on moodustab üle 30% kõikidest marinaadis lihatükkide müügist Eestis ning see osakaal järjest kasvab.

„Küllap on kanašašlõkkide edu põhjuseks asjaolu, et kanaliha on võrreldes näiteks sealihaga tervislikum, samas aga maitsev, mugav küpsetada ning valmib kiirelt, eriti just šašlõki kujul,“ ASi Tallegg tootejuht Krista Kalbin.

„Šašlõkkide müük moodustas jaaniajal Talleggi grill-lihade müügist juba üle 60 protsendi ning see osakaal on võrreldes möödunud aastatega kasvanud. Enimmüüdud šašlõkk sel aastal nagu ka varem oli Maheda maitsega kanašašlõkk, mis moodustas 16% marinaadide müügist. Uudistoode jogurtišašlõkk oli populaarsuselt teisel kohal.“
Krista Kalbini sõnul on suvine trend ka kergete kanasnäkkide tarbimise kasv, mida toetavad kiirem elutempo, pikemad tööpäevad, reisimine ning ka snäkikultuur ise.

„Talleggi tervislike snäkkide ehk kiirete näljamurdjate seast on populaarseimad Kana Nagitsad ning Kana-juustusnäkid. Uudistoodetena pakume Kanasigarit, mis oma 0-grammise süsivesikute hulgaga on eriti populaarne sportlike eluviisidega meeste-naiste hulgas. Uudis on ka pubikülastajate lemmik – kanatiivad Wild Wings. Kodumaisest broilerifileest valmib suurepäraste toiteväärtuslike näitajatega Chick Snack Spice Power – pisut vürtsikam versioon mahedamaitselisest Chick Snackist.“