Klassikaline ahjukana on olnud aastaid enimostetud ahjukana, eelmisel sügis-talvisel hooajal müüdi klassikalist ahjukana 178 tonni. Tänavu on klassikalise ahjukana pakendis olümpiavõitja Andrus Veerpalu pilt ja toidusoovitused.
„Küpsetuskotis ning valmis maitsestatud ahjukana tarbimine kasvab talveperioodil kordades. Statistiliselt sõi iga Eesti elanik imikust raugani möödunud aastal vähemalt ühe korra talve jooksul Talleggi ahjuvalmis kanaga prae,“ ütles ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.
ASi Tallegg äridirektori Margus Venelaine sõnul suureneb sügis-talvisel perioodil hüppeliselt Talleggi ahjuvalmis toodete müük.
„Talleggi kogu lihatoodete müügist moodustavad ahjuvalmis ja tarbijapakis kanad ja praed talveperioodil pea 15 protsenti. Möödunud hooajal sõid eestlased kokku ahjuvalmis kanatooteid 443 tonni, sealhulgas 178 tonni Klassikalist ahjukana,“ sõnas Venelaine. „Möödunud talvehooajast võtsime kasutusele ka uued eeltrükitud pakendid. Selleks sügiseks saab kogu ahjukanade seeria uutesse pakenditesse,“ lisas ASi Tallegg tootejuht Krista Kalbin.