Müük ulatus ettevõtte teatel 1161 tonnini.

Maitsestatud ahjukanade müük kasvas võrreldes möödunud detsembriga 22% – 155 tonnini.

„Meie pühadeaegse lipulaeva ahjukana kõrval osteti 2008. aasta jõulude ajal harilikust rohkem tavalist jahutatud ja maitsestamata broilerit – kokku 145 tonni kogu detsembri jooksul, keskmise 40-50tonnise kuumüügi asemel. Sellest võib järeldada, et inimesed eelistasid sel aastal rohkem neid lihatooteid, millest ise midagi valmistada ning olid valmis toidutegemiseks rohkem aega kulutama,“ sõnas ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.'

„Sama suunda, et rohkem tehti ise kodus süüa, näitab ka rekordiline 95 tonni värske broilerifilee ja 101 tonni koiva müük.“

ASi Tallegg äridirektori Margus Venelaine sõnul on majanduslangus mõjunud kanalihatarbimisele soodustavalt, kuna kõikide Talleggi toodete müügimahud on viimasel aastal oluliselt kasvanud.

"Äsja möödunud pühade ajal osutus kanaliha väga populaarseks – meie müügid ületasid kõik ootused. Pühade ajal oli tööd Talleggis nii palju, et kogu müügiosakond oli pühade ajal abis poodides kaupa riiulitele välja panemas. Tootmine aga töötas täiskoormusel ka kahel pühade-eelsel nädalavahetusel,“ rääkis Venelaine.

Venelaine sõnul oli kõige suurem maitsestatud ahjukanade müügiperiood vahetult enne aastavahetust. „Kuigi juba jõulueelsed müügid lõid rekordeid, oli ahjukana üllatuslikult veel populaarsem aastavahetuse eel. Jõulumüükides olid väga populaarsed tooted ka tavapärased pühadelemmikud rulaadid – neid müüdi 24 tonni – ning kanalihast suitsutooted, mida müüsime pühadekuul 32 tonni,“ lausus Venelaine.

„Aasta lõpul alustas Tallegg ahjukanade eksporti ka Lätti ja Leetu. Eestis väga populaarsete maitsestatud ahjukanade müügi algus teistes Baltimaades on olnud seni paljulubav. Oleme seni eksportinud kokku 6 tonni ahjukanu. Jätkame ahjukanade eksportimist ning suurendame järk-järgult ka koguseid,“ sõnas Venelaine.