Jaanipäev vedas Talleggi juunikuus rekordilainele, ettevõte müüs jaanipäevapidustusega juunikuus 932 tonni lihatooteid.

„Tänu edukale jaaninädalale jõudis Tallegg juunis Eesti turul uue müügirekordini – müüsime 932 tonni lihatooteid,” ütles ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm. „Eestlaste grillilembus on aasta-aastalt kasvanud, seda näitavad suurenevad müüginumbrid. Samas panevad tarbijad üha enam rõhku tervislikule toitumisele ning grillimiseks eelistatakse maitsvat ja lahjat linnuliha,” lisas Teet Soorm.

„Suurima panuse Talleggi juunikuu müügirekordisse andis erinevate marinaadis grilltoodete ja šašlõkkide müük, mis moodustas 22% kogu müügist," rääkis ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine. „Eelmise aastaga võrreldes kasvas marinaadis toodete müük 45%. Edukas on olnud ka Talleggi klassikalise grillvorsti turuletulek,” selgitas Margus Venelaine.

„Kiire elutempo juures ei soovi inimesed toidutegemisele liigselt aega kulutada,” ütles Margus Venelaine. „Selgelt on märgatav trend eeltöödeldud liha tarbimise suunas, mis on kiireim ja mugavaim viis maitsvat pühaderooga valmistada.”

Venelaine sõnul on aasta alguses linnugripi tõttu valitsenud madalseis linnulihaturul möödas ja tarbimine jätkab tõusu: „Vaatamata importliha pealetungile eelistab tarbija jätkuvalt kodumaist liha ning ostab ainsa Eestimaise broilerilihatootja Talleggi tooteid.”

Ettevõtte kogukäive Eestis kasvas 35,2 miljoni kroonini.