Võrreldes eelmise juuliga oli kasv 8%. Suviseid marinaadis grill-lihasid ja šašlõkke ostsid tarbijad kokku 153 tonni, mis ületab eelmise aasta müügimahu 21%, teatas ettevõte.

„Juulikuu kanalihamüük oli Eestis arvestades üldist majanduse jahtumist üllatavalt edukas – Talleggis sündis uus müügirekord,“ lausus Talleggi juhatuse esimees Teet Soorm.

„Müüsime juuli jooksul 1002 tonni liha ja lihatooteid – see on isegi rohkem kui jaanikuul, mil on tavaliselt plahvatuslik suvelihade müügikasv. Võrreldes eelmise juuliga oli kogu müügi kasv 8%. Talleggi toodete müügi pidev hoogustumine näitab ka seda, et majandussurutises toidu pealt säästvad tarbijad Talleggi toodete tarbimist vähendanud ei ole. See annab tunnistust, et eestlase jaoks on tähtis kvaliteetne ning kodumaine toit.“

„Müüginumbrid oleksid kindlasti suuremadki, kui suudaksime kauplustes nädalavahetustel mõne eriti populaarse toote puudumist vältida,“ sõnas Talleggi äridirektor Marguse Venelaine.

„Prognoosisime kevadel suvelihadele 20-protsendilist kasvu, mille oleme ka saavutanud. Me renoveerime vanu lindlaid ja seoses sellega kasvab ka tootmise efektiivsus. Eestimaine heitlik grilliilm teeb aga müügiprognoosimistöö keeruliseks nii kauplustel kui tootjatel. Juhtub, et ilusa ilma korral saavad populaarsed tooted nädalavahetuse jooksul kauplustest otsa. Vabandame ostjate ees, kes mõnel pühapäeva pärastlõunal on olnud sunnitud kauplusest lemmiktooteta lahkuma,“ lausus Venelaine.

„Meil on väga hea meel, et tervisliku grillimise ja toitumise kasvutrend jätkub ka 2008. aastal,“ lausus ettevõtte tootejuht Krista Kalbin.

„Eriti populaarne on selle aasta uudistoode jogurtišašlõkk – seda müüsime juulis 24 tonni. Müügihüppe tegid ka Talleggi kanasnäkid, mida müüsime kokku üle 10 tonni. Eriti edukaks osutus kanasigari nimeline uus kanasuupiste. Snäkkidest ehk kiiretest näljamurdjatest on populaarsed jätkuvalt ka kana-nagitsad ning kana-juustusnäkid.“