Kokku müüdi ahjuvalmis tooteid 5,1 miljoni krooni eest. Tallegg ennustab lihatoodetele rekordilisi jõulumüüke,  teatas Tallegg.

„Kui arvestada, et eelmisel aastal kasvas ahjutoodete müük detsembris võrreldes novembriga pea kahekordseks, siis on Talleggis oodata toimekat jõuluaega,” sõnas ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.

„Tundub, et ahjukana on omamoodi Eesti Nokia. Üheski teises Euroopa riigis ei ole omandanud sellist massilist populaarsust küpsetuskotis ja/või -liual ükshaaval tarbijapakis müüdav spetsiaalselt küpsetamiseks maitsestatud ahjukana. Enamasti puudub selline toode kaubanduses üldse. Talleggi kogu lihatoodete müügist moodustasid ahjuvalmis ja tarbijapakis kanad ja praed 2006. aasta detsembris 15%, mis on täiesti eesti-spetsiifiline fenomen.”

„Talviti kasvab ahjuvalmistoodete müük alati kordades. Sel aastal ootame eriti suurt kasvu, sest inimeste teadlikkus tervislikkusest ning kergemast toitumisest tõuseb iga aastaga,” rääkis ASi Tallegg äridirektor Margus Venelaine.

„Ahjuvalmistoodete edu taga on uued hügieenilised ja silmapaistva kujundusega ahjukana pakendid, mille kasutuselevõtu eesmärgiks oli eristumine imporditud konkureerivatest toodetest, kes Tallegg'i ahjukana eelmise põlvkonna pakendi olid juba üle võtnud. Uus pakend võimaldab tootmises käsitsitöö vähendamist ja seega hinna hoidmist kättesaadaval tasemel perioodil, mil kõikide toiduainete hinnad kasvavad valdavalt maailmaturu vilja hinna tõusu tõttu,” rääkis Margus Venelaine.