AS Tallegg müüs Eesti siseturul oktoobris 1058 tonni linnuliha ja -tooteid, võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvas firma müük 17 protsenti.

„Praeguses keerulises majandussituatsioonis hindavad tarbijad kõrgelt Talleggi toodete kvaliteedi ja hinna suhet,“ lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.  "Kasvav ning tugev on olnud värske linnuliha müük: kanafileed müüs Tallegg oktoobris Eestis juba 95 tonni. Kuid tarbijad ostavad praegusel perioodil ka tavalisest enam Talleggi soodsamaid tootesarju – näiteks keeduvorste ja pihve.“

ASi Tallegg äridirektori Margus Venelaine sõnul ületas Tallegg kuumüügis 1000 tonni piiri esmakordselt juba juulis. „Talleggi värske linnuliha ning -toodete müük on mahuliselt järjest kasvanud. Kanafilee müügi kasv näitab, et eestlaste linnuliha söömise kultuur läheneb Skandinaavia riikide ning Soome tarbimiskultuurile, kus viimastel aastal kasvab tervisliku toidu tarbimine ning peamiseks linnuliha müügiartikliks on filee. Näiteks Soomes kasvab linnuliha tarbimine aasta-aastalt. Ka eestlased söövad linnuliha ning sealhulgas värsket kanafileed rohkem kui kunagi varem,“ rääkis Margus Venelaine.

„Eduka müügiga alustasid Talleggi sügisesed uued tooted nagu kanapelmeenid, tervislik poolvalmis toitude sari „10 minutit!“, kodused kotletid ja uued kerged kanasingid,“ sõnas Margus Venelaine. „Talveperioodil on meie müügihittideks ja tarbijate silmapaistvateks lemmikuteks ahjukanad – hiljuti võitis Talleggi Täidetud ahjukana õunte ja ploomidega kõigi aegade Eesti Parima Toiduaine tiitli. Ahjukanade, sh Eesti Parima toiduaine müük oli juba oktoobris 77 tonni ehk 1,5 korda rohkem kui 2007. aastal samal ajal, kuid talve edenedes, eriti jõuluajal, kasvab see müük veelgi. Tallegg valmistub jõuliseks jõulu- ja uusaastamüügiks juba praegu – et igas peres ikka maitsev ja tervislik Eesti broiler laual