Talleggi teised selle talve uudistooted on ettevõtte teatel Pohla ahjukana, Pühade ahjuvorstid, Rulaad šampinjonidega ning kanasült.

„Tänane tarbija, tahab, et toit oleks lihtsalt valmistatav, tervislik ning et see valmiks võimalikult kiiresti – kanaliha ning kanalihatooted vastavad kõikidele nendele kriteeriumitele,” lausus ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.

„Traditsiooniliselt on talvised kanalihalemmikud ahjutooted – läbi aegade on olnud eriti hinnatud Klassikaline ahjukana. Selle talvehooaja tootevalik on varasemast palju mitmekesisem ning pakub võimalust nii küpsetamiseks, leivale panemiseks kui ka põhitoidu kõrvale lisandiks,” sõnas Soorm.

ASi Tallegg liha tootejuht Krista Kalbini sõnul on Tallegg teinud suure muudatuse teinud ahjukanade pakenditega. „Uudsed pakendid on kilest ning erksavärvilised. Pakendimuudatuse eesmärgiks on edastada ostjatele rohkem informatsiooni toodete ja teiste uudistoodete kohta, samuti paista poes riiulil paremini silma. Uued pakendid said esialgu kolm toodet: Klassikaline, Pohla ja Täidetud ahjukana õunte ja ploomidega,” rääkis Kalbin.

AS Tallegg on Eesti ainus linnulihatootja, mille eelkäija Tallinna Linnuvabrik alustas tegevust 1956. aastal.

Tallegg kuulub HKScan kontserni. Ettevõte kasvatas möödunud aastal 7,7 mln broilerit, tootis 79 mln muna ning müüs 13,4 tuhat tonni linnuliha ja valmistooteid. ASi Tallegg 2006. aasta käive oli 500 miljonit krooni. Ettevõttes saab tööd 520 inimest.