"Ma arvan, et praegu on Silja koos Tallinkiga üks paremaid kaubamärke Läänemerel. See on selge. Meie firma kaks kaubamärki on marsruutidest johtuvalt eri kallastel eri tuntusega. Soomes on Silja tuntud, kuid ka Tallink jõuab kiiresti järele. Seega ei saa siin nüüd küll midagi halvasti öelda," ütles Schults intervjuus
.

"Kuna meil on 8,5 miljonit reisijat aastas ja Soomest tuleb sellest 4,5 miljonit, siis kokkuvõttes on väga suur osa soomlasi ühel või teisel viisil meie tooteid kasutanud. Kui nad näevad, et meie teenindus, toit, kaubavalik ning hinna-kvaliteedi suhe on heal tasemel, siis see ongi brändi tugevus."

Schultsi sõnul ei ole ettevõte kaalunud mõtet kaotada Silja kaubamärk üldse ära ja asendada see Tallinkiga. "Me ei näe, et me sellest midagi võidaksime, pigem kaotaksime."