Tallink Grupi juhatuse esimees Janek Stalmeister märkis, et uus kiirlaev toob Tallinn-Helsingi kiirlaevateenusesse täiesti uue ajastu ning ka laeva nimi võiks antud teenuse olemust samuti mingil kujul edasi anda. „Meie praegused kiirlaevad sel liinil kannavad nimesid Star ja Superstar ning ootame põnevusega, millised on meie praeguste ja ka loodetavasti tulevaste reisijate nägemused uue laeva nimest“, lisas Stalmeister.

Valituks osutunud nime välja pakkunud isik saab auhinnaks kaks piletit uue laeva kõige esimesele ametlikule reisile. Konkursireeglid on üleval samal veebilehel, kuhu nimeideid sisestada saab.

Uue veeldatud maagaasil töötava kiirlaeva ehitamisega tehti Turku Meyer laevatehases algust 4. augustil, kiilupanek on planeeritud 2015.aasta lõppu.

Turus asuvas laevatehases ehitatava laeva maksumus on 230 miljonit eurot ning alus peaks valmima 2017. aasta alguses.

Laeva pikkus saab olema 212 meetrit ning kogumahutavus 49 000 tonni. Korraga kuni 2800 reisijat mahutav laev hakkab sõitma Tallinn-Helsingi liinil.

Keskkonnasõbralik alus kasutab kütusena veeldatud maagaasi, mis vastab Läänemere kõige karmimatele keskkonnanõuetele. 27-sõlmelist kiirust arendava aluse keskkonnasõbralikkus väljendub ka energiaefektiivsuses võrreldes seniste Tallink Shuttle kiirlaevadega. Uuenduslik korpusedisain võimaldab vähendada veesurvet korpusele ning head liikumisvõimekust rasketes jääoludes. Ka sadamates toimuvate laadimis- ja lossimisprotsesside kiirendamine on antud laevaga seoses võetud suurema tähelepanu alla.