„Kuna laev mahutab rohkem reisijaid kui seni liinil opereerinud Baltic Princess, on meil ka väga suure nõudlusega päevadel meie reisijatele taaskord rohkem võimalusi pakkuda,“ märkis Tallinki juhatuse liige Peter Roose ettevõtte teates.

Eelnevalt Tallinna-Helsingi liinil sõitnud kruiisilaev Baltic Princess suundus Turu-Stockholmi liinile.

Tallink loodab, et laevade liinivahetus peaks seoses kuluefektiivsusega kaasa tooma positiivse majandusliku efekti mõlema liini jaoks ning hoogustama Turu-Stockholmi liini arengut.

Kajutite arvu osas maailma suurim reisilaev Silja Europa on ehitatud Saksamaal aastal 1993. Silja Europa pikkus on 202 meetrit, laius 33 meetrit ning ta võtab korraga peale kuni 3123 reisijat.

Laeval on kuus erinevat kajutiklassi, viis erinevat restorani, kaks baari ja kaks ööklubi, ilusalong ja saun ning neli poodi. Alusel on kõrgeim jääklass 1A Super ning maksimumkiirus 21,5 sõlme. Laeva autotekk mahutab 932 liinimeetrit sõidukeid ja kaubaveoühikuid.

Silja Europa läheb seoses liini vahetamisega Tallinki kaubamärgi alla, laeva nimi jääb samaks. Samuti heisatakse laeva ahtris seoses Eesti laevaregistrisse kandmisega kodusadamat Tallinna sümboliseeriva lipuna sini-must-valge. Laeval töötab Eesti meremeestest laevapere.

Baltic Princess hakkab reisijaid teenindama Silja Line`i kaubamärgi ning Soome lipu ja meeskonna juhtimise all.

Hetkel teenindab AS Tallink Grupp Tallinn-Helsingi liinil kahe uue generatsiooni kiirlaevaga Star ja Superstar ning kruiisilaevaga Silja Europa.

Aastas teenindab AS Tallink Grupp kõikidel liinidel enam kui üheksa miljonit reisijat.