Tänavu 9. veebruaril pannakse uuele laevale Soomes Meyer Turu laevatehases kiil, millega algab laeva ülesehitamine kuivdokis, teatas laevafirma.

AS-i Tallink Grupp juhatuse esimehe Janek Stalmeistri sõnul sobis valitud nimi Tallinki kaubamärgi Tallink Shuttle all sõitvate kiirlaevade perre kõige paremini, võimaldades nõnda säilitada järjepidevus.

Kuna tegu on maailma ühe suurima selletaolise kiirlaevaga, siis Megastari nimi sobis ka sisuliselt, andmaks edasi laeva omadusi, leidis Tallink.

"Kuna pakkumisi just selle nime kasuks oli nõnda arvukalt, saab seda ka paljude reisijatepoolse soovina käsitleda,“ ütles Stalmeister.

Valituks osutunud nime pakkus esimesena välja Eestist pärit Janar, kes saab auhinnaks kaks piletit uue laeva kõige esimesele ametlikule reisile.

Kokku pakuti Megastari uue laeva nimeks üle 300 korra, olles ka kõige populaarsemate pakkumiste seas. Kokku sisestati nimekonkursi veebilehtedel Soomest 14 200, Eestist 5300 ja rahvusvahelise veebilehe kaudu 2050 nimevarianti.

Uue veeldatud maagaasil töötava kiirlaeva ehitamisega tehti Turku Meyer laevatehases algust 4. augustil, 9. veebruaril pannakse laevale kuivdokis ka kiil.

Turus asuvas laevatehases ehitatava laeva maksumus on 230 miljonit eurot ning alus peaks valmima 2017. aasta alguses.

Laeva pikkus saab olema 212 meetrit ning kogumahutavus 49 000 tonni. Korraga kuni 2800 reisijat mahutav laev hakkab sõitma Tallinn-Helsingi liinil.