Tallinki ja Silja Line’i kaubamärgi all sõitvate laevade reisijate arv kasvas pidevalt enamikul laevaliinidel ning kontsern võitis tagasi turuosa oma otsestelt konkurentidelt. Kontserni Tallinna–Helsingi liini laevadel aasta jooksul reisinute arv 4,7 miljonit on kõigi aegade suurim.

Suurenenud reisijate arv ja suurem keskmine käive ühe reisija kohta laevades kasvatasid laevade ja restoranide käive. Tallink vedas mullu kokku ligi 9 miljonit reisijat. See number kasvas aastaga 1,1%.

945,2 miljoni eurosest rekordilisest müügitulust 35,8% ehk 338,2 miljonit eurot tuli Eesti–Soome liinilt ja 35,3% ehk 333,3 miljonit eurot Soome–Rootsi liinilt.

Rootsi-Eesti liini müügitulu oli 104,3 miljonit eurot ehk 11,0% ja Rootsi-Läti liini müügitulu 42,0 miljonit eurot ehk 4,4%. Muude geograafiliste segmentide müügitulu osakaal kasvas 13,5%-ni (127,4 miljonit eurot).

Enam kui pool kogu müügitulust ehk 500,6 miljonit eurot (2014 487,6 miljonit eurot) saadi müügist laevadel ja maismaal asuvates restoranides ja poodides. Piletimüük andis 228,0 miljonit eurot (2014 230,5 miljonit eurot) ning kaubaveomüük 104,4 miljonit eurot (2014 103,1 miljonit eurot).

Puhaskasum rohkem kui kahekordistus eelmise aastaga võrreldes, ulatudes 59,1 miljoni euroni.