Esimene kvartal on traditsiooniliselt madalhooaeg. Esimeses kvartalis kasvas reisijate vedu kõigil liinidel, kirjutas ettevõte börsiteates.

Ettevõte teenis tänu suuremale pardamüügile suurema käibe hoolimata laevade hooldusest tingitud väiksemast reiside arvust ja madalamatest prahtimise tuludest.

Kvartalitulemust mõjutasid võrreldes eelmise aasta sama ajaga oluliselt madalamad prahtimise tulud seoses laevade Regina Baltica ja Silja Festival müügiga ning Silja Europa prahilepingu lõppemisega. Samas suutis Tallink edukalt ületada prahitulude languse kõrgema müügituluga põhiliinidelt.

Esimese kvartali kasumlikkust mõjutasid väiksem kütusekulu kuid samas suuremad müügi- ja turunduskulud, kiirlaeva Superstar prahtimise kulu ja ühekordsed kulud äritegevuste muudatustest. Ühekordsed kulud olid seotud reisilaeva Silja Europa liinile naasmisega ja ettevõtte poolt opereeritava Tallinki Logistikakeskuse käivitamisega.

Esimeses kvartalis tehti 12,7 miljoni euro eest investeeringuid.