Nii külastavadki Ariko Marketingi kaubanduskeskuste uuringu põhjal Pirita elanikud kõige meelsamini Viru Keskust ning Koplis või Pelgulinnas elajate seas on soosituimaks Kristiine Keskus. Teistes linnaosadest on inimesed aga kõige truumad samas asuvatele kaubandustemplitele, kirjutab Postimees.

Uuringu põhjal võibki üheks Tallinna edukamaks ostukohaks pidada kevadel avatud Viru Keskust, mis on napi poole aastase tegutsemise järel saanud ka kesklinna inimeste soosituimaks ostukohaks.

Kristiinet ja Virut võib pidada ka kogu linna kõige populaarseimateks kaubanduskeskusteks. Neist esimene on selle staatuse saavutanud oma laia kaubavaliku ja nüüdisaegse ostukeskkonna, Viru aga oma keskse asukoha poolest.

Külastatavuse poolest suudavad neile kahele konkurentsi pakkuda vaid Tallinna Kaubamaja ja Stockmanni kaubamaja ja seda tänu oma asukohale linnasüdames. Ülejäänud keskused jäävad ka hoolimata oma piirkonna olulisima ostukoha staatusest neile alla.

Ariko Marketingis valminud külastatavuse uuring ei peegelda siiski väga täpselt seda, millistest kohtadest tegelikult kõige rohkem ostetakse, sest mitte igast külastajast ei saa klienti.

Ostuvõimaluste poolest kõige mahajäänumasse piirkonda Koplisse on suurematest poekettidest sisenenud vaid Rimi ja Säästumarket, kuid peagi tahab seal oma poe avada ka Selver.

A-Selveri keti juhi Ain Taube sõnul planeerivad nad oma supermarketit Sõle tänava piirkonda, kuid selle täpsemat asukohta ta veel ei avalikusta.