Kontserni esimese kuue kuu konsolideeritud auditeerimata müügitulu ületas kolme miljardi krooni piiri, kasvades aastaga üheksa protsendi võrra.

„Kasum langes kokkuvõttes planeeritust märgatavalt vähem, seega on põhjust saavutatud tulemustega rahul olla,“ ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Suurimaks kuluallikaks oli Puusepa sõnul Selveri hoogne laienemine Eestis esimesel poolaastal,. „Tegelikult mõjutasid poolaasta tulemust kaheksa uue Selveri avamised, sest ka juulis avatud Põlva ning Pärnu ja augustis avatava Paide Selveri investeeringutest ja avamiseelsetest kuludest langes suur osa esimesse poolaastasse,“ selgitas Raul Puusepp.
Puusepa sõnul mõjutasid poolaasta kasumit veel dividendidelt makstud tulumaksu suurenemine, kontserni uutesse tegevusvaldkondadesse laienemise tõttu kasvanud finantskulud, lisandunud tööjõukulud ning pidevalt kallinevad kommunaalkulud.
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvate Selveri super- ja hüpermarketite esimese poolaasta netokäive oli 1,93 miljardit krooni, mis on 12 protsenti rohkem kui aasta varem.
Selveri maksueelne puhaskasum ulatus 46,5 miljoni kroonini, mis on 43,2 miljoni krooni võrra vähem kui mullu samal perioodil.
Selveri kasumit mõjutasid ümberehitustööd Tallinnas Järve ja Pirita Selveris ning Rakveres Krooni Selveris ning uute kaupluste avamiseelsed kulutused.
Selver on avanud käesoleval aastal uued kaupluse Narvas, Kohtla-Järvel, Hiiumaal, Tallinnas Mustamäe teel, Põlvas ja Pärnus.
Augustis avatakse Paide Selver. Selveri turuosa on 14,1 protsenti.
Tallinna ja Tartu kaubamajade esimese poolaasta müügitulu oli 733 miljonit krooni, kasvades eelmise aasta sama ajavahemikuga võrreldes kuus protsenti.
Kaubamajade puhaskasum oli 62,7 miljonit krooni, mis on 1,1 miljoni krooni võrra vähem kui vastav näitaja mullu.
Tänavu esimesel poolaastal omandas Kaubamaja Suurtüki ja ABC Kinga kaubamärkide alla tegutsevad jalatsikauplused.
Samuti jätkus tegevus ilukauplusteketi I.L.U. turuletoomiseks Baltimaades, esimene ilukauplus avab uksed Eestis tänavuse aasta lõpus ning Lätis 2010. aastal.
Kontserni autokaubanduse ärisegmendi poolaasta müügitulu oli 315,4 miljonit krooni.
Esimese kuue kuuga müüdi 1325 uut sõidukit, mis on 193 sõiduki võrra rohkem kui mullu samal perioodil.
Langeval või pidurdunud kasvuga Baltimaade kolmel autoturul kasvatas Kia märgatavalt oma turuosa, peamiseks põhuseks oli mudeli Kia cee´d väga head müügitulemused.
Jalatsikaubanduse vallas oli Suurtüki Eestis ja Lätis tegutsevate kingakaupluste käibe osakaal esimese poolaasta kontserni käibes 45,1 miljonit krooni.
Teises kvartalis avati lisaks olemasolevale 12 kauplusele uued kauplused Maardus, Võrus ja Hiiumaal.
Aruandeperiood lõppes 3,3 miljoni krooni suuruse kahjumiga.
Tulemust mõjutasid uute kaupluste avamisega seotud kulutused ja tööjõukulude hüppeline kasv.
Tänavu juunis soetas kontsern ABC King kauplused Eestis ja Lätis, millele lisandusid OÜ ABC Saare hallatavad kingakauplused.
Selle tehinguga lisandus Tallinna Kaubamaja kontserni jalatsiärisse viis jalatsikauplust Tallinnas, neli jalatsikauplust Eesti teistes linnades ning viis jalatsikauplust Lätsis.
Lähiajal avatakse uued ABC King kauplused Tartus, Rakveres ja Saaremaal.
Tallinna Kaubamaja kontserni töötajate arv esimesel poolaastal oli 3180, kasvades kuue kuuga 12 protsenti. Tööjõukulud kokku olid 300,3 miljonit krooni ehk 32 protsendi võrra enam kui aasta varem.
Tallinna Kaubamaja kontserni kuuluvad Tallinna Kaubamaja AS, Tartu Kaubamaja AS, AS A-Selver, Selver Latvia SIA, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara OÜ, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, TKM Latvia SIA, Kia Auto AS, OÜ Ülemiste Autokeskus, OptiGroup Invest OÜ, Kia Auto UAB, SIA Kia Automobiles, TKM Beauty OÜ, TKM Beauty Eesti OÜ, TKM Shoes OÜ, Rävala Parkla AS ning jalatsimüügiketid Suurtüki Kinga- ja Nahaärid ning ABC King.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2007. aasta käive oli 5,9 miljardit krooni. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil.