?Head meelt valmistab, et vaatamata agressiivsele laienemisele oleme suutnud suurendada efektiivsust ja kontserni käive on kasvanud müügipinnakasvust oluliselt kiiremini. Viru Keskusesse laienemine on kandnud head vilja, hästi on käivitunud uued Selverid ja uus Tartu Kaubamaja. Kontserni areng on olnud terviklik, mis on heade majandustulemuste peamine põhjus,? ütles AS-i Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp.

Kontserni kolmanda kvartali konsolideeritud netokäive oli 700,6 miljonit krooni, mis on 38 % suurem kui möödunud aasta samal perioodil. Kontserni kolmanda kvartali konsolideeritud puhaskasum oli 11 miljonit krooni. Eelmise aasta samal perioodil oli vastav näitaja ilma põhivara müügita 10,8 miljonit krooni. Kolmanda kvartali kasumile avaldas mõju Tartu Kaubamaja laienemise ja kolme uue Selveri avamisega seotud kulude kasv. Kontserni keskmine müügipind oli 2005. aasta 9-kuulisel perioodil 45 192 m², mis on 18% enam kui aasta varem.

A-Selver AS-i käive kasvas võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 41%. Keti käibekasvu allikaks oli uute kaupluste avamine Võrus, Valgas, Pärnus, Tartus ja Tallinnas ning uute klientide lisandumine. Olulise panuse andis Selveri keti käibekasvule ka Selveri Köögi 67% kasv võrreldes möödunud aasta sama ajaga.