Neljandas kvartalis oli kontserni müügitulu 137,8 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 8,2 protsenti, teatas Kaubamaja börsile.

Supermarketite ärisegmendi eelmise aasta esialgne konsolideeritud müügitulu oli 342,9 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga 3,9 protsenti. Neljanda kvartali konsolideeritud müügitulu oli 91,8 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 5,7 protsenti. Võrreldavate kaupluste kaupade müügitulu kahanes 2013. aastal 3,1 protsenti ja neljandas kvartalis 3,4 protsenti.

Kaubamajade ärisegmendi 2013. aasta müügitulu oli 89,5 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,8 protsenti. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 26,9 miljonit eurot, mis oli 2012. aasta sama kvartali tuludest kõrgem 3,6 protsenti.

I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti möödunud aasta müügitulu oli 4,6 miljonit eurot, kasvades eelneva aastaga võrreldes 11,5 protsenti. Sellest neljandas kvartalis oli müügitulu 1,5 miljonit eurot, mis oli 2012. aasta vastavast perioodist kõrgem 5,1 protsenti.

Autokaubandussegmendi 2013. aasta müügitulu oli 48,0 miljonit eurot. Müügitulu ületas 40,3 protsenti eelmise aasta sama perioodi tulusid, sealhulgas kasvas Kiade müügitulu 18,7 protsenti. Neljanda kvartali 14,1 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasema müügitulu 44,4 protsendiga, sealhulgas kasvas Kiade müügitulu 19,5 protsenti.

Jalatsikaubanduse segmendi 2013. aasta müügitulu oli 14,7 miljonit eurot, kasvades aastaga 1,6 protsenti. Neljandas kvartalis oli käive 4 miljonit eurot, kahanedes võrreldes 2012. aasta sama perioodiga 1,1 protsenti.

Kinnisvarade ärisegmendi 2013. aasta kontserniväline müügitulu oli 3,3 miljonit eurot, 2012. aastal oli see 2,9 miljonit eurot. Müügitulu suurenes aastaga 14,3 protsenti. Neljanda kvartali kontserniväline müügitulu oli 0,9 miljonit eurot, suurenedes eelmise aastaga võrreldes 0,2 miljonit ehk 29,3 protsenti.