Tallinna Kaubamaja Grupp jätkas kahjumis

 (5)
Tallinna Kaubamaja
Tallinna KaubamajaFoto: Ilmar Saabas, Delfi/Eesti Ajalehed

Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu ulatus 136,9 miljoni euroni kasvades eelmise aastaga võrreldes 10,8%. Müügitulu suurenes mahult olulisemates tegevusvaldkondades, grupi esimese kolme kuu maksueelne kasum oli aasta varasemaga võrreldes ligi kaks korda suurem summas 5 miljonit eurot.

Märtsis jõudsid lõpule Tartu Kaubamaja renoveerimistööd, mille käigus läbis keskus põhjaliku uuenduskuuri ja sai kaasaegsema ilme. „Grupi heade tulemuste taga seisab ka Viimsi Keskus, mis on lühikese ajaga saanud üheks populaarsemaks Viimsi kaubandus- ja meelelahutuskeskuseks,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

„Autokaubanduse osas teeb heameelt KIA uute mudelite saabumine turule,“ lisas ta.

Grupi edasised plaanid hõlmavad nii uute kaupluste avamisi, olemasolevate laiendamisi ja renoveerimisi, kui ka e-kaubanduse edasiarendusi ning iseteeninduskassade laiendamist. Raul Puusepa sõnul on grupi tulevikuplaanides tähtsal kohal ka Tallinna südalinnas asuva uue Kaubamaja hoone planeerimine.

„Loome aastakümneteks linnasüdamesse uue maamärgi ja arhitektuurikonkursi väljakuulutamine lähikuudel on selle suure arenduse esimene oluline samm,“ märkis Puusepp.

Seotud lood:

Aruandeperioodi puhaskahjumiks kujunes 0,2 miljonit eurot seoses dividendidelt arvestatud tulumaksuga summas 5,2 miljonit eurot. 2015. aasta esimese kvartali kahjum oli 1,2 miljonit eurot, sealhulgas tulumaks 3,9 miljonit eurot. Maksueelseks kasumiks kujunes aasta varasemaga võrreldes ligi kaks korda suurem kasum summas 5,0 miljonit eurot.

Selveri supermarketite 2016. aasta esimese kvartali konsolideeritud müügitulu oli 92,8 miljonit eurot, see on aastataguse perioodiga võrreldes 7,6% suurenenud. Supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli 2016. aasta I kvartalis 2,5 miljonit eurot, millest Eestis teenitud kasum moodustas 3,0 miljonit eurot, kasv võrreldes aasta varasema tulemusega 1,3 miljonit eurot. Selveri tütarettevõtte Kulinaaria OÜ müügitulu kasvas 2016. aasta I kvartalis aasta varasemaga võrreldes 10,6%.

Kaubamajade ärisegmendi 2016. aasta esimese kolme kuu müügitulu oli 22,2 miljonit eurot, kasv eelmise aasta sama perioodiga oli 1,6%. Kaubamajade 2016. aasta esimese kvartali maksueelne kahjum oli 0,2 miljonit eurot, mis oli aastatagusest tulemusest 22,3% võrra parem.