Tallinna Kaubamaja Grupp kasvatas II kvartalis müügitulu


Tallinna Kaubamaja
Tallinna KaubamajaFoto: Ilmar Saabas

Tallinna Kaubamaja Grupi selle aasta II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 181,7 miljonit eurot, aasta varasemaga võrreldes tähendas see 4,5% kasvu.

Kontserni 2019. aasta teise kvartali konsolideeritud auditeerimata maksueelne kasum oli 8,4 miljonit eurot, mis jäi 9,2% alla eelmise aasta võrreldava perioodi kasumile. Maksueelne kasum oli I poolaastal 12,6 miljonit eurot, kahanedes aasta varasemaga võrreldes 17,4%.

Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimehe Raul Puusepa sõnul on Grupi II kvartali tulemused ootuspärased ning müügitulu kasvas nii supermarketides, kaubamajades kui ka autokaubanduses.

Puusepa sõnul soosis ilusate ilmadega alanud kevad hooajakaupade müüki. Hästi õnnestusid ka kevadised turunduskampaaniad nii Kaubamajas kui ka I.L.U. kauplustes. Puusepp lisas, et juba 42. korda toimunud Osturalli oli läbi aegade edukaim.

„II kvartali tulemusi mõjutas muudatus alkoholiseaduses, mis nõudis müügisaalide ümberehitusi nii Selverites kui ka Kaubamaja Toidumaailmas. See häiris müügitegevust ning tõi kaasa ka märkimisväärseid ühekordseid kulutusi,“ nentis Puusepp.

Jätkuvalt on tugevas kasvutrendis e-kaubandus: grupi e-poodide käive ületab eelmise aasta sama perioodi ligi 40%.

Seotud lood:

I poolaasta majandustulemusi on mõjutanud ka Grupi tööjõukulude kasv, mis on kasvanud samas tempos Eesti keskmisega.

Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on kasvanud ka Partnerkaardi programm. Partnerkaardi omanikke on juuni lõpu seisuga juba enam kui 679 tuhat.

Grupi I poolaasta müügitulu oli 345,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2018. aasta I poolaasta tulemusega 3,9%.