Kontserni käibekasvu allikaks oli Selveri keti laienemine, 2005. aasta lõpus avatud Tartu Kaubamaja ning head müügitulemused Tallinna Kaubamajas, teatas ettevõte.

„Möödunud aasta edu võtmeks olid varasemate aastate õiged investeerimisotsused,” ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Tartu Kaubamaja jaoks oli see esimene täisaasta – kava kujundada Tartu Kaubamajast Lõuna-Eesti tähtsaim tõmbekeskus muutus tõeks kiiremini kui oodata oskasime. Selveri keti laienemise on olnud üliedukas ja näiteks Tartus on Selverist saanud jaekaubandusturu liider.”

„Eelmisel aastal tegime kaks kontserni pikaajalist strateegiat puudutavat olulist laienemisotsust – Selver läheb Läti turule ning Tallinna Kaubamaja hakkab müüma Eestis, Lätis ja Leedus autosid,” lisas Puusepp.