Kontserni selle aasta üheksa kuu käive oli 2,96 miljardit krooni ehk 55% enam kui mullu samal ajal, teatas ettevõte.

„Lisaks jaekaubandusturu tugevale seisule on kontserni kasvumootoriks laienev Selveri kett ning edukalt toimivad Tallinna ja Tartu Kaubamaja,” ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kõik Kaubamaja kontserni müügiüksused ületavad oluliselt turu keskmist kasvunäitajat. Laienemisega on loomulikult kaasnenud ka kulude kasv. Nii kasvasid näiteks kontserni tööjõukulud aastaga 85 miljoni krooni võrra. Samas oleme jätkuvalt suutnud tulusid oluliselt kiiremini kasvatada."

Tallinna Kaubamaja äriarvestuse osakonna juhataja Sirli Söömeri sõnul oli partnerkaardi omanike arv septembri lõpus tõusnud juba 244 000 kaardiomanikuni. Tänasest hakkas Tallinna Kaubamaja välja andma ka oma krediitkaarti.

Tallinna ja Tartu Kaubamaja kogukäive oli selle aasta üheksa kuu jooksul 856 miljonit krooni ja puhaskasum 46 miljonit krooni. Kontserni oma kaupluste ja müügimajadega seotud kinnisvara halduse üheksa kuu käive oli 82 miljonit krooni ning kasum 47 miljonit krooni.