Kontserni käive oli 1,9 miljardit krooni, mis on 56% enam kui mullu samal ajal. Ostude arv kontserni kauplustes kasvas eelmise aasta sama ajaga võrreldes poole võrra.

„Tänavu esimesel poolaastal saavutatud 101 miljoni kroonine kasum on märkimisväärne tulemus nii Kaubamaja kontserni enda jaoks kui ka Eesti kaubandusettevõtete seas tervikuna,” ütles Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Kasuminäitaja kolmekordistumise ja käibenumbri 56%-se kasvu mootoriteks olid edukalt üle Eesti laienenud Selveri super- ja hüpermarketite kett, väga head tulemused mõlemas kaubamajas ning edukalt käivitunud uus kaubanduskeskus Tartu kaubamaja.”

„Kui kaubamajade müügipinna osas on lähiajal oodata muudatusi just olemasolevate müügimaailmade ja kaubamärkide uuenduste näol, siis Selveri-kett jätkab lisaks uue tsentraalse köögi rajamisele edasist laienemist maakondades – uue kauplusekohana on kaardile lisandumas Jõgeva,” lisas Raul Puusepp. „Kokku sooritati kontserni kauplustes tänavu kuue kuuga 14,8 miljonit ostu, mis on 49% enam kui mullu samal ajal.”

Tallinna Kaubamaja ASi äriarvestuse osakonna juhataja Sirli Söömeri sõnul andis ärivaldkondade võrdluses kõige suurema kasumiosa Selveri kett. „Kaubamaja kontserni kuuluvate super- ja hüpermarketite käive oli tänavu esimesel poolaastal 1,3 miljardit krooni ja puhaskasum 45 miljonit krooni,” ütles Sirli Söömer. „Tallinnas ja Tartus asuvate kaubamajade kogukäive ulatus ligi 600 miljoni kroonini ja puhaskasum 26 miljoni kroonini. Kontserni kinnisvarade segmendi kuue kuu käive oli 55 miljonit ning kasum ligi 35 miljonit krooni.”

Tallinna Kaubamaja ASi Partnerkaardi omanike hulk kasvas poole aastaga 29%, tõustes juuni lõpuks 226 000 inimeseni.